Om du inte längre har tillgång till ditt mobila BankID och vill avsluta din Kivra behöver du kontakta vår support via kontaktformuläret här eller på 0770-457 000 för vidarehjälp med ditt konto.
Om du tar emot myndighetspost digitalt behöver du först avsluta tjänsten för digital myndighetspost (Mina meddelanden) innan vi kan hjälpa dig vidare med ett avslut. Du kan göra detta på något av följande sätt:
Alternativ 1
Skicka ett mail till info@digg.se och skriv att du vill avsluta tjänsten Mina Meddelanden, tillsammans med personnummer och kontaktuppgifter.
Alternativ 2
Skicka ett brev till nedanstående adress och skriv att du vill avsluta tjänsten Mina Meddelanden, tillsammans med personnummer, kontaktuppgifter och signatur.
Myndigheten för digital förvaltning
Digital post
Box 14
851 02 Sundsvall
När du sedan fått en bekräftelse på att Mina Meddelanden är avslutat kan Kivras support hjälpa dig att avsluta din Kivra. Du kan skriva till oss via kontaktformuläret här. Kom ihåg att uppge personnummer och registrerat mobilnummer.